The Perfect Kit for Drying Out Your Skin (Completely) ::: The Body Shop Tea Tree Skin Care Kit


Ами това е, заглавието би трябвало да опише накратко за какво става дума. Ако все пак ви интересуват малко повече детайли, ето ги...
Ако се вярва на сайта на марката повечето от продуктите от Tea Tree серията са и бестселъри. Ако знаех това, преди да купя комплекта, щях да съм тройно по-разочарована, още едно потвърждение, че по-добре човек да няма никакви очаквания. А моите очаквания бяха съвсем скромни: комплект с добри противобрактериални, но едновременно хидратиращи средства, които да отговарят на нуждите на чувствителна, по-скоро суха, склонна към зачервяване проблемна кожа със супер непредвидим нрав, като моята. (апропо, кожите имат ли "нрав"? Както и да е...) Добре де, не са ми скромни очакванията, май току що описах нещо като Holy Grail продукт, но пък защо да нямам такива изисквания, въпросният Теа Tree Kit не е жълти стотинки, все пак.


Съдъжанието:
- Tea Tree Oil 15% , 10ml - концтентрирано масло от чаено дърво
- Tea Trea Skin Clearing Toner, 60ml - тоник за лице с чаено дърво
- Tea Tree Skin Clearing Facial Wash, 60ml - измивен гел за лице
- Tea Tree Skin Clearing Lotion, 50ml - лек хидратиращ крем-лосион с матиращ ефект
- Tea Tree Blemish Fade Night Lotion, 30ml. - нощен крем, изсветляващ петна и проблемни участъци от кожата.
- Facial Buffer - гъбичка за почистване на лице
- черна козметична чантичка, която побира всички продукти

Всички продукти имат харатерната миризма на чаено дърво, доста силна и натрапчива. Просто крещи "АНТИСЕПТИК!" Не ми е най-любимата на света, но не ми е и отвратителна. Приела съм, че така мирише чаеното дърво, знам за всичките му ползи и съм се примирила :)


Измивният гел е един от по-добрите продукти в серията. Почиства добре и оставя едно много приятно освежаващо и охлаждащо усещане след себе си. Малко по-течен е, отколкото ми се иска и не се пени кой знае колко, което означава, че ползвам доста повече на един път. Напоследък, понеже свърших любимия ми ексфолиант, а и понеже остана само около 1/3 от гелчето, сипах вътре малко смлени трици от черешови костилки. Мисля, че внесох известно подобрение в продукта :) Като цяло: по-скоро оставам с положитлено мнение за този гел, но не бих се втурнала да го купувам отново, когато свърши. Абсолютно редови измивен гел.



Гъбичката за лице: човек би си помислил, че за проблемна кожа Body Shop биха сложили нещо от нежна, естествена, но добре почистваща материя. Но не, това чудо е с текстура приблизително на шкурка и дори за заклетите фенове на ексфолирането, като мен, това се оказа ПРЕКАЛЕНО. Доста, доста грубо за горката ми кожа. Нямам идея дали след 1000 ползвания ще добие по-приятелски настроена текстура, но за момента я полвам по-малко от  веднъж седмично, не повече.


Тоникът е едно от нещата, които бих купила отново, ако внезапно от магазините изчезнат всякакви други алтернативи. Миризмата и тук е силна и натрапчива. Малко по-"алкохолен" ми идва, но почиства и освежава приятно, без да изсушава прекалено, сякаш помага да държи проблемната кожа под контрол... донякъде.  Може и да си внушавам, а може и да се дължи на комбинирането с концентрираното масло от чаено дърво (на снимката по-долу), което ползвам няколко пъти седмично само върху определени участъци (струва ми се прекалено силно за цялото лице).


Дневният лосион (в тубичката) би трябвало да матира, да държи себума под контрол и да хидратира. Да, матира, предполагам благодарение на Aliminium Starch Octenylsuccinate в състава. Но никак не съм сигурна, че ми допада това да е една от първите съставки. Евтин трик от страна на Body Shop. Идея нямам защо думата hydrating се мъдри на централно място върху опаковката, защото никак, ама никак не овлажнява, даже напротив. Ако имате свръх-свръх мазна кожа може и да ви допадне, но иначе - едва ли. Kожата ми става три пъти по-суха от нормалното още в момента, в който това нещо попие.

Нощният лосион  против несъвършенства (би трябвало  да ги изсветлява) е също толкова, че дори по-изсушаващ, въпреки че текстурата му е по-тежичка и "кремообразна", за разлика от лекия дневен лосион. Допада ми, че е в опаковка с помпичка, но пластмасата, както и при дневния е напълно НЕпрозрачна, което значи, че никога не знаете точно колко остава от съдържанието. Това не ми харесва особено. (макар че сигурно са го направили, за да предпазва продуктите от бързо разваляне, знам ли..)
На долната снимка: горе е нощният лосион, под него - дневния, с по-рядка гелообразна текстура.

И двата крема пробвах да ползвам самостоятелно, но си е мъчение: така изсушават кожата ми, че буквално няколко минути след нанасяне виждам и усещам как кожата ми почва да се бели от сухота, като да не е виждала крем от години. Маслото от чаено дърво в тях вероятно помага като антисептик и против пъпчици и затова ще се опитам да ги изразходя докрай, но всеки път ми се налага отгоре да слагам и друг хидратант, само така при мен стават за употреба.


Съставът на дневния лосион: хм...
Съставът на нощния лосион липсва върху опаковката, както липсва и от измивния гел, предполагам защото това се водят Travel Size продукти. Май вече и не искам да знам какво точно има в нощния лосион.
Съставът на тоника (на горната снимка): още едно "хм"
Все си мислех, че Body Shop могат и по-добре.
Като привърша този комплект отново ще се върна към продуктите н Proactiv, които на 99%  покриват изискванията ми, минус достатъчна хидратация, може би. Tea Tee Kit очевидно няма как да ги измести.
Като обобщение, а и за да завърша позитивно този пост, двата продукта, които наистина харесах от този комлект са концентрираното масло от чаено дърво и... козметичната чантичка :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.