Lovely Brownies // Avon & Orzene Beer Empties



И така, първият пост в блога е посветен на кафения скраб за тяло на Avon от серията Spa Rituals, каковият крем от серията Avon Care и маската за коса на Orzene Beer Shine Elixir, три продукта, които току що заминаха в кофата. Защо започвам точно с публикация за изхабени продукти? Ами защото реших това да е своеобразна следновогодишна чистка, след която да започна нещо ново, какъвто е случаят и с този блог. А избрах точно тези три, понеже оставиха много добри впечатлния у мен, оттам и "вкусната" асоциация в заглавието :)

Сигурно няма човек, който обича скрабове за тяло и да не е пробвал продукт от Spa Rituals серията на Avon, но ако случайно има такъв, горещо бих му препоръчала Fantastically Firming Body Polisher с аромат на колумбийско кафе. Това е може би трета опаковка, която използвам и все още не ми е омръзнал. Ароматът на кафе е осезаем и много приятен (особено ако сте пристрастени към кафето като напитка като мен) има и някаква сладникава нотка, като на захарен ескфолиант. Частиците в него обаче са полиетиленови и няма шанс да се разтопят по кожата, както е при захарните или солните скрабове. Харесва ми, че частиците не са прекалено меки или нарядко, така че, ако и падате по средно груби ексфолианти, този е за вас! Съставът е стандартият за Avon: доста химия и прилично количество консерванти и парфюми, така че ако  предпочитате натурална козметика, вероятно е по-добре да си забъркате кафеен скраб с истинско кафе, масла и захар и да пропуснете този. В дъно на списъка със съставки се забелязва наличието на масло о шея, което би трябвало дахидратира, но в количеството, в което е, едва ли има голям ефект, а и аз винаги последвам и с хидратиращ лосион за тяло след душ. За мен лично е находка заради доброто ексфолиране, умереното пенене (спокойно мога пропусна душ гела с този скраб) и скромната си цена (между 6 и 10-11лв за 200мл, в зависиммост от промоциите в момента)
Avon Care Cocoa Butter е крем за ръце, който също се оказа "рецидивист" - това ми е втора опаковка. Това, което ми харесва в него е, че попива бързо, не лепне (това е огромен плюс за мен), хидратира добре и мирише приятно. Миризмата не е на 100% масло от какао, но все пак доста се доближава до истината. Основните хидратиращи съставки са глицерин, рапично масло, минерално масло и диметикон, следвани от емолиенти, консерванти и парфюм, а доста по-надолу в състава се намират и масла от макадамия, перила (Perilla oil), гроздови семки, маслини, авокадо (и последният да затвори вратата! :) 
За смешната цена от около 2.50 -3лв за 100мл е добра и ефективна находка и бих го купила отново.

И накрая:  маската за боядисана коса на Orzene Beer Shine Elixir.


Подхранва наистина добре и придава страхотен блясък и мекота на косата, а ароматът e свеж (не е на бира ;), точно какъвто бих очаквала от маска за коса, усеща се поне два дни след употреба. Това, което уж подхранва косата са бирените дрожди, серамиди и фитопротеини + зърнени екстракти (какви са зърната не става ясно). Ползвам маската по-скоро като балсам и по-малко като маска и за цена (по спомен) от 6-7лв за 250мл съм повече от доволна.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.