My Hair But Better // Schwarzkopf Osis, Gliss Hair Repair, Avon Advanced Techniques, Kiko Hair Chalk


Гледам купчината продуките за коса и се питам, 'Как се стигна до тук???' Защото не бих казала, че съм от момичетата, които влагат кой знае какви специални усилия косата им да изглежда по определен начин. Шампоан, балсам, маска, и само при неизбежна необходимост пяна за коса. Това беше рутината ми допреди около година. Напоследък обаче започнах да купувам все повече продукти за коса, къде от нужда, къде за забавление и така се оказах с една камара флакони и бутилчици. В този пост не са включени шампоаните, балсамите и маските, които ползвам при самото миене. Ще пиша само за тези, които ползвам след това.


Първите три продукта ползвам най-вече, когато суша косата си със сешоар:

- Avon Advanced Techniques Ultimate Volume - Принципно съм малко скептична към продуктите за коса (е, и не само към тях) на Avon, но търсех нещо, което да придаде обем на косата ми от корена, без да трябва да я "бетонирам" с пяна или лак,  Този спрей определено върши работа за моята мека и сравнително тънка коса и съм много, много доволна от резултата, Напръсквам след като изляза от банята и суша със сешоара. Резултатът е видим, косата ми има обем и ефекта може да трае до следващото миене. Това ми е втора опаковка от този спрей и вероятно бих го взела отново, ако не попадна на нещо по-добро междувременно.

- Avon Advanced Techniques Heat Protecting Spray - този спрей го взех за случаите, когато смятам да ползвам маша/преса за коса или пък за дните, в които по-често ползвам сешоар. Идеята е да предпазва косата от горещия въздух или къдренето. Нямам идея дали наистина го прави, но поне съвестта ми е чиста: взела съм предпазни мерки, един вид :) Иначе по никакъв начин не се отразява на вида на косата, освен може би да я заглажда леко. Не съм убедена, че бих го купила отново, едно, защото рядко ползвам преси и маши за коса и второ, заради напълно невидимия ефект на "предпазване".


- Schwarzkopf Osis+ Sparkler e спрей, който придава онази здравословна лъскавина и заглажда косата. Като количество, това чудо сиурно ще трае доста дълго, защото е цели 300мл! Миризмата му е силна, бих я определила като нещо между мъжки дезодорант и лак за коса, мен лично не ме дразни, но не бих казала и че е любимата ми. Хубавото е, че не трае дълго върху самата коса. Ползвам го и на мокра, и на суха коса, като и в двата случая прави точно това, което обещава: чудесна лъскавина на косата и заглаждане на онези малки непокорни косъмчета, които обикновено се разхвърчават, особено след ползване на сешоар. Спреят не е нито лепкав, нито мазен, така че дори и малко да се прекали с него, няма да е кой знае каква беда, за разлика от сухото масло на Nuxe, с което и две капки повече да сложа, вече изглеждам като с мазна коса. Yikes!
Доколкото съдя по съдържанието (което е доста кратко впрочем, като брой съставки), този ефект се дължи на някакви силикони, но отново: не се забелязва никакво утежняване, което се случва при повечето продукти със силикони. Бих го купила отново.


- Спрей балсамът за след миене на Schwarzkops Gliss Hair Repair  е от лилавата серия за изтъняваща и късаща се коса. Преди ползвах друг вид от Gliss серията и сега реших да пробвам този и да видя как ще се отрази на краищата на косата ми, които, понеже се боядисвам, имат склонност да са сухи и понякога цъфтящи. "Подхранването" в случая би трябвало да се дължи на хиалуронов комплекс, който да хидратира косъма. В състава се забелязват и малко силикони и пантенол. Ароматът му е приятен, има нещо флорално и се запазва доста дълго върху косата. Въпреки, че винаги ползвам и балсам за коса под душа, много си падам и по тези спрей-балсами без отмиване. Най-малкото правят косата още по-лесна за разресване, а и я усещам по-подхранена. За смешната цената от под 4лв (беше на промоция), мисля че върши чудесна работа и бих го взела пак, както и бих пробвала шампоана и балсама от същата серия, за да видя дали ако се ползват заедно, ефектът ще е дори по-добър.

- Сух шампоан Syoss Volume Lift -  търсех малко разнообразяване от сухия шампоан на Schauma, от който съм със смесени чувства и ето че налетях на този. Не го намирам за по-добър обаче и вероятно ще се върна пак към Schauma-та след като го приключа. Отново има бяла пудра и е напълно непредесказуемо кога и в какво количество ще ми се изсипе на главата на петна, въпреки, че винаги го разклащам добре преди употреба.  Върши работа, колкото да ми спести едни ден миене и да даде малко обем, но иначе- нищо особено. Миризмата му определено губи по точки от Schauma-та, макар и двете да са доста подобни.


Два продукта, които ползвам от дъжд на вятър или ако нещо много ме осени вдъхновение за къдрици.

- Маша за коса от Jumbo  с улей за по лесно постигане на къдрци тип спирала. Както стана дума вече, освен сешоар, много рядко ползвам маши, преси за коса и други подобни, но тази беше на такава смешна цена (около 14лв) , че не й устоях. С нея се работи изключително лесно, просто усуквам кичур коса в улея, изчаквам 20-тина секунди, развивам и Voila: истински "принцески" спирални къдрици. Лошото е, че при мен такива неща не траят особено дълго и до края на деня от подскачащи къдрици, имам нещо като леки плажни вълни :) Така  стигнах до великия извод, че вероятно трябва да ги направя по трайни с помощта на пяна за коса :)

Изборът ми беше Garnier Fructis I <3 my Curls, защото.. ами защото го реклмират като за къдрици. Едва ли има кой знае каква разлика във формулите на пяните за коса, освен в силата на фиксация, че чак да са различни за къдрици или права коса, но ето, че паднах жертва на маркетинга и вех такъв "за къдрици". Мирише много свежо и приятно и наистина удължава времето, за което къдриците се запазват "като току-що направени".  Има известно втърдяване на косата, което може да се очаква от пяна за коса, но е в рамките на поносимото.


И последно: малко "грим" за коса. Тази малка красотичка от  Kiko e ярко розов тебешир за коса (въпреки, че много ми напомня руж, заради самата опаковка), която грабнах импулсивно преди няколко месеца в Италия. Въпреки, че Ombre  трендът при косите вече почти залезе, намирам тебешира за забавен продукт, идеален, ако внезапно цветът на косата ви е омръзнал, но не ви се ще да посягате към перманентна боя. Начинът на нанасяне не е най-практичния, за който се сещам: натъркват се краищата на косата в самия тебешир (или тебеширът в косата, според както е по-удобно), като в процеса се оказвате с розови пръсти и розов прах по дрехите. Прахът хвърчи през цялото време, особено веднага след разресване и именно по тази причина реших да взема фиксиращ спрей (такова нещо никога досега не бях купувала!). С него цветът се фиксира, не пада по дрехите и изобщо трае по-дълго.

Когато купувах самият тебешир, в магазина имаше и "специален фиксатор" за тях, който като пробвах, се оказа прост спрей лак за коса. С две думи- нищо особено и специално за този вид продукт, но пък цената беше специална, по спомен мъничко флаконче от фиксатора беше към 10 евро или малко под (толкова приблизително струваше  и тебеширът). Така че, когато се прибрах, си купих обикновен лак за коса Intesa Styling от дрогерии Lily, който върши чудесна работа, без да ми "бетонира" косата. Марката е непълно непозната за мен, но го взех, т.к. беше единствен в такава малка разфасовка. Прецених, че голям флакон просто няма как да употребя докрай, при положение, че освен за тебешира, за друго няма да го ползвам.

А ето го и резултатът:


А вие какви продукти ползвате за стилизиране и подхранване? Има ли такива, без които не можете и светът ви ще се срине без тях?


0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.