Makeup Revolution ::: Vivid Blush Lacquer Review, #Heart & #Rush

Да си призная, течните ружове бяха нещо съвсем ново за мен до преди няколко месеца. Когато поръчвах за пръв път от Makeup Revolution, се бях захласнала основно по палитрите им (на които скоро също ще посветя някой и друг ред :), но понеже ми беше попаднал един доста щедър код за отстъпка, а цените и без това бяха повече от приятни, не ми трябваше много, за да купя още някои първоначално невлизащи в плана ми неща. Нямах идея какво да очаквам, но за цена от под 8лв (преди кода за 25% off, който имах по това време), нямаше какво толкова да рискувам.


И така се сдобих с тези малки симпатични Vivid Blush Blush Lacquer  ружчета в цветовете Heart и  Rush. Общо се предлагат 6 цвята, като разфасовките са пластмасови, държат около 15мл (не е упоменато на опаковката) и с помпичка, което обикновено значи по-чиста работа с продукта и сигурно съхранение.
Makeup Revolution набраха голяма популярност с имитациите на продукти на по-скъпи марки: Iconic палитрите - копие на UD Naked 1,2,3, "шоколадовите" палитри и ружовете-сърца, копия на тези на Too Faced...Течните ружове пък поразително напомнят Makeup for Ever HD Microfinish, но това случая не е особено важно. Да ги видим сега в действие :)


Имат кремообразна текстура и първите няколко пъти смело изкарвах по една помпичка на ръката (та нали и без това е толкова малка!), нанасях количеството на скулите на точици, взимах четката за блендване и... изпадах в ужас всъщност е пигментиран продуктът! Оказа се, че едно пълно измпомпване би ми стигнало за цялото лице, че и повече, та ми трябваше малко време да свикна, че трябва съвсем мъничко контролирано изпомване.  На снимката горе е около 1/2 помпа и дори това количество си иска старателно блендване, за да не заприличам на клоун. И двата ружа попиват напълно матови в кожата, нямат никакъв шимър или пък "мазен" ефект.
  Heart e много приятен топъл прасковено-розов-оранжев нюанс, определено цвят, който мога да нося всеки дени с почти всякакъв грим.


Rush излиза от шишенцето като супер-ярко Барби розово и е по-скоро със студен оттенък. Много "момичешки" и свеж цвят, който върви чудесно с по-светли или блестящи сенки. Или пък дори само като малко цвят на лицето, ако не ми се носи друго, освен спирала.
На ръката ми има малко повече от половин помпичка продукт и се видях в чудо, докато се опитвах да го разнеса напълно. Няма и няма отърване от всичкия този цвят и нямаше как да покажа как стои почти слят с кожата. Затова просто отново нанесох мъничко на китката и го размазах почти напълно:


Ето толкова бих искала да се вижда на лицето, съвсем бледо розово.
Извод: и двата цвята са изключително силно пигментирани и при най-малко прекаляване няма връщане назад (или много трудно). Струва ми се, че и в басейн да плувам, пак няма да паднат, понеже само с вода и сапун е почти невъзможно да се отърва от това, което е на ръката ми. Така че първо дегримьор и после миене, ако искам да ги премахна напълно! Но пък могат да се наслояват докато стигна желаната наситетност, ако първоначално не съм сложила достатъчно, като блендването е безпроблемно. Не ми прави впечатление текстурата им да е такава, че да подчертава някаки недостатъци по кожата или да попива неравномерно. Все пак си иска известно старание с четката. Може да се нанасят и с пръсти, аз предпочитам с една четка реплика на Real techniques:


Понеже е гъста, а същевременно достатъчно мека, най-лесно ми се получава с нея.
Най-хубавото е, че и двата цвята са много, много трайни, буквално могат да ми изкарат цял ден, без да помръднат. Сигурно затова и думичката Lacquer в името, кой знае? Слагаш веднъж и забравяш :) Дори и след тренировка, където повечето продукти за лице за час-два се разтичат, попиват или просто изчезват, тези ружове удържат положението. Win!


И понеже са толкова икономични, сигурно ще стигнат за цяла вечност. С две думи: СУПЕР НАХОДКА! Със сигурност бих пробвала и от останалите цветове.
А кой е вашият любим/предпочитан руж? :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Subscribe & Follow

Предоставено от Blogger.